Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, v minulém měsíci jste nám pomohli s reklamací vůči společnosti Fidemia Group s.r.o.Dodali nám hoverboard, který po roce přestal správně fungovat, baterie se vybila po pár metrech jízdy. Společnost jsme opakovaně kontaktovali bez odezvy, poté s Vaší pomocí se ozvali a poslali jsme hoverboard k reklamaci.Zboží přišlo za měsíc zpět, bez jakéhokoliv vyjádření k reklamaci, v hoverboardu chybělo několik šroubů, a baterie se opět po několika metrech jízdy vybila. Navíc nefunguje dálkový ovladač, který jsme poslali spolu se zbožím funkční. Domníváme se tedy, že se nikdo vůbec nepokusil problém vyřešit a vše je v takovém stavu jako bylo, neli horším. Prosím jak bychom měli postupovat v tomto případě dále. Nejraději bychom požadovali vrácení peněz, protože tak můžeme přístroj posílat tam a zpět bez výsledku,zbytečně jen platíme poštovné. Děkuji Vám za Vaše doporučení. Radim Pindryč
Hoverboard premium gafitty s bluetooth reproduktorem, faktura č.11009186
Nejraději bychom požadovali vrácení peněz, protože tak můžeme přístroj posílat tam a zpět bez výsledku,zbytečně jen platíme poštovné.
|
Tweet |