Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28458Nedostatečně vyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 5 lety

Radim Pindryč

Znění stížnosti

Dobrý den, v minulém měsíci jste nám pomohli s reklamací vůči společnosti Fidemia Group s.r.o.Dodali nám hoverboard, který po roce přestal správně fungovat, baterie se vybila po pár metrech jízdy. Společnost jsme opakovaně kontaktovali bez odezvy, poté s Vaší pomocí se ozvali a poslali jsme hoverboard k reklamaci.Zboží přišlo za měsíc zpět, bez jakéhokoliv vyjádření k reklamaci, v hoverboardu chybělo několik šroubů, a baterie se opět po několika metrech jízdy vybila. Navíc nefunguje dálkový ovladač, který jsme poslali spolu se zbožím funkční. Domníváme se tedy, že se nikdo vůbec nepokusil problém vyřešit a vše je v takovém stavu jako bylo, neli horším. Prosím jak bychom měli postupovat v tomto případě dále. Nejraději bychom požadovali vrácení peněz, protože tak můžeme přístroj posílat tam a zpět bez výsledku,zbytečně jen platíme poštovné. Děkuji Vám za Vaše doporučení. Radim Pindryč


Produkt

Hoverboard premium gafitty s bluetooth reproduktorem, faktura č.11009186


Požadované řešení

Nejraději bychom požadovali vrácení peněz, protože tak můžeme přístroj posílat tam a zpět bez výsledku,zbytečně jen platíme poštovné.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému