| Počet nahlášených stížností: | 83 |
| Z toho za letošní rok: | 4 |
| Stále v řešení: | 1 |
0%
100%
#2846Agresivní kampaň ČEZu - neustálé vyvolávání
V poslední době mi pořád někdo volá jménem ČEZ. O víkendu i ve všední dny.Pokaždé někdo jiný. Nabízí elektřinu. Údajně jsem v databázi ČEZu.
Nejprve jsem kontaktoval svého operátora O2, protože jsem od prvopočátku a po čase vždy znovu zakázal, aby mé číslo bylo komukoliv předáno. O2 tvrdí, že mám pravdu a nikomu prý mé číslo nedali.
Volal jsem na ČEZ. Bohužel lze se dovolat pouze na operátora, nikoliv na nějakého odpovědného pracovníka. Operátorka tvrdila, že v jejich databázi nejsem a mám se každého volajícího zeptat na jméno, atd., atd.
Své telefonní číslo jsem nikomu nedal, protože slouží k bezpečnostním účelům.
Jak se tedy řada lidí dostala k tajnému číslu, všichni se zaštiťují ČEZem a ten s tím nechce nic mít?
Jak lze učinit přítrž těmto obtěžujícím zvoněním?
S pozdravem
Zb. Čurda
Pokuta firmě O2 za únik informací.
Pokuta firmě ČEZ za porušení ochrany osobních údajů.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V tomto případě doporučujeme písemně společnost vyzvat k odstranění osobních údajů ze své databáze. V případě, že by tento požadavek nebyl splněn, má kupující nárok na podání podnětu Úřadu pro ochranu osobních údajů pro porušení § 21 zákona o ochraně osobních údajů.
Vyjádření dTestu
Společnost ČEZ, a. s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Hodnocení: