Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:672
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#28502Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2018, před 5 lety

Monika Raticova

Znění stížnosti

27.8.2018 jsem si zakoupila u společnosti AAAAuto v HK Nissan Qashqai 2008 najeto 83 400km po čerstvé servisní i technické prohlídce. Bylo mi řečeno že vůz je v velmi dobrém stavu bez větších investic, což mám i písemně podloženo od zaměstnance společnosti AAA. Přesně 2 měsíce na to, to jest 27.10.2018 mi během jízdy auto přestalo jet. Auto jsme tedy dovezli do servisu, kde mi byla oprava vyčíslena na cca 95 000kč. Se zprávou ze servisu jsem zašla do HK pobočky kde jsme sepsali reklamaci a včera 3.12.2018 mi přišlo vyjádření s negativním výsledkem, prý jsem byla o stavu seznámena a ty klasické věty, které se tu všude opakují. Nikde v předávacím protokolu není napsáno že je potřeba repasovat převodovku, že musím repasovat hlavu válců, vyměnit sadu těsnění v motoru, vyměnit katalyzátor atd... Bylo mi i garantováno najetých kilometrů, které mi byli v servise vyvráceny. Nekoupila jsem si auto za cca 200 000kč aby mi 2 měsíce jezdilo a pak sálo před barákem.


Produkt

Nissan Qashqai 2.0. SPZ 2K47948


Požadované řešení

chi odstoupit od smlouvy a vrátit 100% kupní ceny vozu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému