Společnost


iMedia888 GmbH

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28574Nedobrovolný nákup na internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 6 měsíci

Jan Kozák

Znění stížnosti

dne 3.12.2018 bylo z méhu účtu strženo 4.194 Kč na údajný nákup na internetu ve prospěch spol. iMedia888 Gmbh, žádný takový nákup jsem nerealizoval, k účtu mám přístup pouze já.
platba měla být provedena 30.11.2018 a zaúčtována právě 3.12.2018
VS je uveden 8929311
Jan Kozák,


Požadované řešení

vrácení zaslané částky 4.194 Kč na můj bankovní účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2018 08:23, před 6 měsíci

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 16:21, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.