Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28575Stížnost č. 2 zakázka 4205012

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 5 lety

Monika Puhová

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás jelikož už jsem trošku zoufalá. Po sálodlouhých komplikacích mi byla postel doručena a to rozbitá (proražené dno) dne 1.12.2018. Postel jsem logicky nepřevzala. Nyní mi postel po dlouhých dohadách mezi dopravci a opravářem mi snad postel přivezou dne 14.12.2018 . Opravdu bych byla moc vděčná kdyby postel přijela opravená jelikož máme malý byt. Toto jednání už mě opravdu vysiluje. Podali jsme i podnět na ČOI.



Nechci už nic řešit jen dostat to co jsem zaplatila a v pořádku spolu s finanční kompenzací.



Děkuji



Monika Puhová


Produkt

postel atyp


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému