Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
obracím se na Vás jelikož už jsem trošku zoufalá. Po sálodlouhých komplikacích mi byla postel doručena a to rozbitá (proražené dno) dne 1.12.2018. Postel jsem logicky nepřevzala. Nyní mi postel po dlouhých dohadách mezi dopravci a opravářem mi snad postel přivezou dne 14.12.2018 . Opravdu bych byla moc vděčná kdyby postel přijela opravená jelikož máme malý byt. Toto jednání už mě opravdu vysiluje. Podali jsme i podnět na ČOI.
Nechci už nic řešit jen dostat to co jsem zaplatila a v pořádku spolu s finanční kompenzací.
Děkuji
Monika Puhová
postel atyp
Finanční kompenzace
|
Tweet |