Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#2859Neuznané výpovědi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2014, před 10 lety

Michaela Liptáková

Znění stížnosti

Dobrý den můj problém,který mám se společností Air Telecom je takový:
v říjnu 2013, jsem zasílala výpověď ze smlouvy, výpověď jsem zapoměla podepsat(moje chyba) pozn. nikdo mě neupozornil na to, že jsem výpověď podepsala mým novým vyvdaným příjmením(změnu jsem jim hlásila, změnili dle slov operátora pouze fakturační údaj(nechápu, jak je to možné). v listopadu 2013 jsem posílala další výpověď, podepsanou novým příjmením Liptáková+ kopie občanského průkazu(rodné číslo, číslo zákazníka bylo uvedeno), nic žádná reakce nepřišla, nikdo se mi měsíc neozval,až pak přišla nová faktura .Volala jsem tedy na operátora a řekli mi, že musím výpověď podepsat rodným příjmením tedy Vojtíková(je to vůbec právně možné,abych se někde ještě podepisovala starým příjmením?), protože smlouva byla napsána na Vojtíkovou a tak je tedy výpověď,která je podepsána Liptákovou neplatná(opakuji změnu příjmení jsem hlásila!!!) Poslala jsem jim tedy další výpověď podepsala jsem ji jako Liptáková roz. Vojtíková(rodné číslo a číslo zákazníka,tam bylo vždy). Nic opět žádná reakce.
Dne 9.1.2014 mi poslali výpověď z jejich strany, pro neplacení faktur(neplatila jsem to byla jsem touto společností naprosto znechucená a doufala jsem ,že ta poslední výpověď už musí platit, zřejmě neplatila).
Poté mi dne 21.2 2014 přišla opět od společ. AirTelecom faktura, za fakturační období 19.1.-18.2.2014, faktura byla vystavená na běžný paušál+ 4000 Kč pokuta, uharadila jsem tedy pouze paušál, aby na mě opět naposlali vymahací agenturu MBA Finance, a oni ji opět posali, tak teď po mě chtějí zaplatit něco přes 6000 Kč za nezaplacenou fakturu z období 19.-18.2.2014, i přesto,že mi 9.1 byla odeslána výpověď z jejich strany.


Produkt

Poskytování telekomunikačních služeb společ. AIR TELECOM


Požadované řešení

Stornování poslední faktury a pokuty vystavené až po výpovědi z jejich strany.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému