Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si od firmy Elkan Group s.r.o. šaty (resp. z jejich eshopu skvelesaty.cz přes portál Glami.cz). Došly mi úplně jiné, než jsem si objednala, a tak jsem se rozhodla pro odstup od kupní smlouvy. 14ti-denní lhůtu jsem dodržela, šaty odeslala i s dokumentem o odstoupení od k.s. Ani po dvou týdnech mi však nedošlo žádné potvrzení, že by firma šaty přijala, a tak jsem se rozhodla je kontaktovat - mailem, jestli šaty došly nebo ne a jaký bude následující postup (poslala jsem to pro jistotu na oba jejich uveřejněné maily). Nikdo mi však neodpověděl. Proto jsem se rozhodla kontaktovat je znovu, tentokrát telefonicky, ale v telefonu se ozvalo jen to, že volané číslo neexistuje nebo že je nedostupné. Asi 3 dny před skončením 30ti-denní lhůty na vrácení peněz, jsem se rozhodla napsat poslední mail, již trochu radikálnější a konečně jsem dostala odpověď. Avšak ne zrovna moc potěšující. Odpověděli mi, že mají exekuci na účet a že mi peníze vrátí potom. Tak jsem jim hned odpověděla, na kdy to "potom" asi tak vidí, ale odpověď jsem už samozřejmě nedostala.
157-3 Šaty Numoco Marta s krajkou - vínové; Kód: NUMO-983-M, cena 899,10 Kč; č. obj. 2018003919; objednávka ze dne 21.10.2018
Vrácení peněz na účet
|
Tweet |