Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2862Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2014, před 10 lety

Lenka Cibulcová

Znění stížnosti

Minulý rok v červenci jsem si koupila mobilní telefon SONY tipo dual. Byla jsem z něj nadšená. Po čase začal blbnout. Přesněji nereagoval při připojení na wifi (prý nejsem na internetu), písmenka na klávesnici začaly přeskakovat a psaly se mi úplně jiné písmenka,pořád to po mě chtělo nějaké aktualizace.Telefon jsem reklamovala.Odpovědí mi bylo,že závada se neprojevila a v ARVATO services ho několikrát dali do továrního nastavení. Telefon jsem převzala zpět a po pár dnech to začalo znovu.Nereagovala jsem na to,že to po mě chce aktualizace. Při připojení na wifi najížděly webové stránky několik minut. Opět mi ho vrátili,že se závada neprojevila a dali ho do továrního nastavení.Totéž jsem ale udělala i já několikrát. Než jsem mobilní telefon odvezla na třetí reklamaci,tak jsme si nechali zkontrolovat,jestli nám naše wifi připojení funguje správně. Na wifi routeru se chyba nenašla a všem v domě mobilní telefony řádně fungují. Tak jsem ho odvezla znovu. Samozřejmě mi ho vrátili se slovy,že se závada neprojevila.Za několik dní jsem tam tedy jela znovu a dokonce s tím,že wifi připojení nefunguje, po nějaké době nejde ani připojení na internet přes mobilního operátora, GPS mi po nastavení ukazuje,že jsem v Praze a přitom jsem ve Frýdku - Místku a jako poslední mi kikslo nabíjení mobilu.Nabíjení jsem zkusila ještě v práci na jinou nabíječku a taktéž nefungoval.Dnes jsem si pro mobilní telefon jela.Nechtěla jsem ho převzít,chtěla jsem vrátit peníze,protože k tomuto mobilnímu telefonu nemám žádnou důvěru. Bylo mi řečeno,že pokud chci odstoupit od smlouvy,tak si s mobilním telefonem mám zajít k soudnímu znalci a pak peníze soudně vymáhat.


Produkt

Mobilní telefon SONY Tipo dual


Požadované řešení

Žádám Vás o reakci,co mám v tomto případě dělat.Jak mám nadále postupovat. V tento mobilní telefon nemám žádnou důvěru.Je to poprvé,co jsem s nějakým mobilem měla nějaké problémy.Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému