Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:266
Z toho za letošní rok:211
Stále v řešení:79
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28623Nehorázně předražené vstupenky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 4 dny

Petr Vašík

Znění stížnosti

Dobrý den, přes společnost Viagogo jsem nakoupil vstupenky na akci: Čínský národní cirkus v Ostravě 22.1.2019.

Cena na vstupenkách je 2 x 390,- za tyto lístky jsem zaplatil 2.421,- Kč.

Vím, udělal jsem obrovskou chybu a za chyby se platí, ale existuje způsob, jak tuto "podvodnou firmu" nějakým způsobem zastavit?


Děkuji, Petr Vašík


Požadované řešení

Vím, že žádné peníze zpět již neobdržím, jde mi jen o upozotnění pro ostatní, ať neudělají stejnou chybu a služby této společnosti nevyužívají.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 09:04, před 4 dny

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele.

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími. České právo nezakazuje přeprodej vstupenek na kulturní a sportovní akce za vyšší cenu, než která je na vstupence uvedena. Pouze v případech, kdy by byla nová cena v hrubém nepoměru k ceně původní, mohl by zákazník požadovat zrušení smlouvy a navrácení peněžních prostředků, neboť by se jednalo o neúměrné zkrácení. Co by se však v konkrétním případě považovalo za hrubý nepoměr by mohl posoudit jedině soud.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.