Počet nahlášených stížností: | 134 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
5.11. 2018 jsem koupil vrtačku v Šestajovicích. Doma jsem zjistil, že vrtačka při startu škube a a tlačítko startu nereaguje vždy přesně.
7.11. 2018 jsem šel vrtačku vrátit a bylo mi řečeno že není možnost vrátit ani vyměnit jelikož nebyla koupena online.
Vrtačku jsem poslal na reklamaci a po měsíci mi bylo řečeno, že se nejedná o vadu ale o vlastnost vrtačky. Že konstrukční řešení regulace může způsobovat nepřesnost otáček.
To je jako snad popsaná vlastnost vrtačky v popisu??
Po telefonátu s vedoucím servisního oddělení (Tomáš Grycz), mi bylo řečeno, že to dělá každá (u žádné co jsem držel v ruce to nikdy nedělala).
Ani výměna za jiné zboží není možná, vůbec se o tom semnou nehodlal bavit.
Nevěděl jsem, že je Hecht na tom tak špatně, že nemůže postrádat 1500 kč když není zákazník spokojen. A není ani schopen zboží vyměnit. což by ho nestálo vůbec nic. Vrtačka je totiž nepoužitá.
Chtěl bych ještě touto cestou poprosit a nějaké vyřešení mého problému. Tohle jsem obpravdu nikde nezažil. Takovou neochotu.
Diky
Jan Čacký
Vrtačka 1112 - cukání při startu.
Nejlépe vrácení peněz. Jinak výměna za jiné zboží
|
Tweet |