Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 20 |
Dobrý den ,podávám odvolaní na neuznání reklamace Ev.č. 430992, ohledně smíchání nevhodných kapalin v chladícím okruhu.
Vážení na vaše rozhodnutí o reklamaci si dovoluji uvést toto:
,, Píšete Výše uvedená závada nebyla kupujícím před provedením reklamována,,
..... jakmile jsem zjistil při otevření víčka , že kapalina nevypadá jako kapalina , ale jako hnědá směs ihned jsem odjel na pobočku, kde jsem auto koupil a to AAA Auto Sokolov, kde jsem hlásil závadu pí. Srogončíkové a panu Lukáši Hromádkovi. Ti mne řekli, že si mám v pondělí s autem zajet do servisu KAPALINU VYMENIT a donést zápis o provedení prací a uvedením co vlastně s autem bylo v nepořádku. To jsem udělal a donesl vše co mě výše uvedení zaměstnanci řekli.
S panem Manažerem Matouškem jsem pak v pondělí sepsal Protokol a odeslali .
,, Píšete V současné době ( po provedení opravy) tak bylo znemožněno prodávajícímu odborné posouzení reklamované vady.....,,
k tomu opět udávám, že sám pan Matoušek mě řekl, že se již toto stalo, že zaměstnanci smíchali nevhodné kapaliny.
Není pro mne žádným problémem se obrátit na mého právníka, měl jsem sebou i kolegu se kterým jsme toto auto vybírali a můj kolega byl i u všech jednání s vašimi zaměstnanci v AAA Auto v Sokolově.
Jelikož jsem vašim stálým zákazníkem, toto je již 4 auto, které jsem zakoupil ve vaší firmě a nikdy jsem neměl žádný problém. Považuji vaše rozhodnutí za nesprávné , nebot vím že je pravda to co se bohužel stalo na mé straně byl bych rád, kdyby jste vaše rozhodnutí vzali zpět a uhradili mi opravu, kterou jsem musel zaplatit.
S pozdravem Antonin Bulík
Uznání reklamace a proplacení opravy.
|
Tweet |