Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 20 |
Najezdím ročně více jak 100.000km.Potřebuji proto maximálně spolehlivé auto..6.9.2018 mi v AAA bylo nabídnuto do nebe vychválené VOLVO XC90 s nízkým nájezdem km.K vozu dostal doklady až za týden.Další týden upadla hadice od turba protože scházel držák.Auto jsem si opravené vyzvedl za dva dny.Při jízdě jsem pociťoval škubání automatické převodovky proto jsem se obrátil 25.9.na AAA a ptal jsem se na řešení.Je mi telefonicky odpovězeno,že musím mít vyjádření servisu.Počkal jsem na volný termín v servisu /skloubený i s mojím volnem) 30.10 vyzvedávám auto ze servisu.Zasílám na AAA informaci o závadách -poškozená mechatronika aut.převodovky + vada turba.Na stránkách AAA jsem nalezl reklamační formulář který jsem vyplnil a doplnil o nález opravny a požadoval odstoupení od smlouvy.A čekal jsem.1.11.jsem byl informován,že je potřeba formulář reklamace ještě doplnit podpisem.Zajel jsem 2.11.do AAA Plzeň,kde mi byl k podpisu předložen formulář kde však byl uveden jiný požadavek.Místo odstoupení byla uvedena kompenzace.Manažér mi zabavil výsledky servisu/diagnostiku s tím,že je potřebuje - a "nefunguje jim kopírka"Musel jsem si vzít třítýdenní dovolenou v práci a marně jsem čekal až do 26.11.kdy jsem reklamaci urgoval...a odpověď jsem dostal až 5.11. po uplynutí třiceti denním termínu.A nyní nastalo lhaní profesionála který tvrdil,že došlo k zamítnutí reklamace protože vozidlo bylo ojeté.No co jiného by autobazar měl prodávat než-li ojetá auta.Směrodatné je zmeškání lhůty.Vyzval jsem AAA k odstoupení od smlouvy a vrácení nákladů na pořízení vozidla + náklady servisní.
Registrační zn. vozidla 6M50050
Odstoupení od smlouvy, vrácení nákladů na pořízení vozidla a vynaložené prostředky na servis včetně nákladů nutných k prokázání závady.
|
Tweet |