Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#2872Neoprávněná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2014, před 6 lety

Jakub Chlapec

Znění stížnosti

Dne 29.5.2012 jsem ve výše uvedeném obchodě, na pobočce v Ústí nad Labem (Bílinská 3490/6), zakoupil obuv značky Pat Calvin - černé polobotky za 1.699 Kč, jako obuv na svatbu, která se konala v srpnu toho roku. Chci tím pouze říct, že používat se tedy začala až od toho data. V zimě boty nošené nebyly. Přesto došlo ke "zlomení" podrážky.
Ihned po zjištění závady, přesně 27.3.2014 jsem se obrátil na pobočku společnosti v Ústí nad Labem (Bílinská 3490/6), kde závada byla označená jako prasklá podešev. Dne 31.3.2014 bylo rozhodnuto, že záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obyklým užíváním a reklamace tak byla neoprávněná.
S výsledkem reklamace absolutně nesouhlasím. Vzhledem k tomu, že obuv používám na chůzi do práce (cca 500 m) a chůzi v kanceláři (banka), nerespektuji jejich vyjádření, že přepůlená bota je normální jev, ke kterému prostě dojde jejím obyklým užíváním.
Předem děkuji za kladné vyřízení.


Produkt

Černé polobotky zn. Pat Calvin, cena 1699 Kč


Požadované řešení

Zboží buď vyměnit, opravit, nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2014 12:50, před 6 lety

Výsledek reklamace je možné rozporovat znaleckým posudkem. Jestliže byla reklamace již zamítnuta, důkazní břemeno leží v této době na spotřebiteli. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení nebo mechanické poškození. Je tedy nutné, aby se znalec v posudku vyjádřil k existenci a povaze vady. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz. V případě, že znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na úhradu znalečného.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:55, před 6 lety

Společnost HUMANIC CZ spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. V soudním řízení by měl spořebitel prokázat,že vada byla na výrobku v době uplatnění reklamace přítomná.