Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#28731Neuznaná reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2018, před 5 lety

Ingrid Kovalová

Znění stížnosti

Zájezd zakoupen na pobočce CK v Praze.Na místě nedostatky (ubytování, strava, pláž)+nedostatky ve službách CK(neinformování, klamání zákazníka nabídkou.Vše po příjezdu sepsáno.Reklamace neuznána.Argumenty-křivé svědectví delegátky+opakování našich zjištění a hájení služeb hotelu.Požádáno o opětovné vyřízení+stížnost na delegátku.Vyřízeno emailem bez prověření a reakce na stížnost.Vše doložitelné(katalogem,fotodokumentací,svědectvím dalším účastníků zájezdu,korespondencí s CK).


Produkt

Zájezd Řecko-Kréta-Východní Kréta/Heraklion, Hotel SCALETA BEACH, kód produktu 7978


Požadované řešení

Požadujeme odškodnění v námi navrhované výši (25%), která v součtu vychází z údajů existující frankfurtské tabulky slev (slevy za nedodržení slibovaných podmínek).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému