Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, v prodejně Datart v OC Futurum Ostrava jsem zakoupil telefon 7.12.2016. Telefon jsem reklamoval 6.11.2018 kvůli špatnému mikrofonu,jinak zcela bezproblemový za celou dobu uživání. Pracovník reklamací vyplnil špatný formulář "Zaevidování škodní události" misto klasického reklamačního protokolu. Bral jsem reklamaci jako přijatou v zákonné lhůtě 2 roky. Po víc jak 30 dnech, jsem navštívil prodejnu, kde sem podal reklamaci, respektive 10.12.2018. Odbyli mě v prodejně, že mají právo až 60 dnů na opravu v servisu, protože se nejedná o klasickou reklamci. Kvůli jejich kolegy,který nedokázal správně sepsat reklamační protokol stále nemám telefon.Také špatně definoval závadu po následném zjištění a hlavní problém nebyl vyřešen. Rád bych dostal odškodné za tuto škodu neprofesionálním přítupem vůči spotřebitelům. Pracovník na příjmu reklamací měl by umět správně určit nebo definovat závadu zboží, aby na servisu správně opravili špatnou část výrobku.
mobilní telefon
vrátit peníze za nedodržení 30 dnů reklamace a špatné opravení výrobku
|
Tweet |