Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28780Zamítnutá reklamace pracovní desky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2018, před 5 lety

Tomáš Scharf

Znění stížnosti

Dne 13.11.2018 jsme společně s manželkou zakoupili pracovní desku. Požadovaná délka desky měla být 273cm.
Pracovníkem marketu nám bylo řečeno,že nejdříve musíme desku jít zaplatit na pokladnu a následně s účtenkou se vrátit a po předložení nám bude deska uřezána a vydáná.

Po uhrazení jsme obdržely zboží a odvezli domů.
Při následné montáži bylo řemeslníky zjištěno, že deska měří jen 237cm. Tedy o 40cm kratší.
Následné jsem desku reklamoval. Bylo mi ovšem sděleno, že jsem povinnen si zboží překontrolovat a tudíž na reklamaci nebude brán zřetel.
Opravdu nevím,kdy jsem si ji měl překontrolovat, když desku obdržíte až po uhrazení faktury a obchod je tedy uzavřen.

Nenechal jsem se odbýt a podal řádnou reklamaci a to dne 27.11.2018
Následně byla ten den provedena inventůra, kde se zjistilo, že jim opravdu 40 cm desky nadbývá. Napsáno i v reklamační protokolu.

Ovšem dne 7.12 mi byla reklamace zamítnuta viz. citace v reklamační protokolu : Zákazník je povinnen si při převzetí zboží překontrolovat :rozměr, materiál a kvalitu. Pozdější reklamace nebude brán zřetel.

A to jsem ještě ten den byl paní z reklamačního oddělení nařknut z údajné manipulace s onou deskou.

Nevím co si o celé situaci myslet. Jestli má Uni Hobby potřebu se nezákoně obohacovat na zákaznících .

Zboží zakoupeno na pobočce Zlín


Produkt

číslo artiklu : 8591391020273 filiálka : 441 transakce : 778046


Požadované řešení

Úhrada celé desky 2181
Částečně uskutečněná montáž za 2500kč
4 x cesta do Zlína po 72km


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému