Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.11.2018 jsme společně s manželkou zakoupili pracovní desku. Požadovaná délka desky měla být 273cm.
Pracovníkem marketu nám bylo řečeno,že nejdříve musíme desku jít zaplatit na pokladnu a následně s účtenkou se vrátit a po předložení nám bude deska uřezána a vydáná.
Po uhrazení jsme obdržely zboží a odvezli domů.
Při následné montáži bylo řemeslníky zjištěno, že deska měří jen 237cm. Tedy o 40cm kratší.
Následné jsem desku reklamoval. Bylo mi ovšem sděleno, že jsem povinnen si zboží překontrolovat a tudíž na reklamaci nebude brán zřetel.
Opravdu nevím,kdy jsem si ji měl překontrolovat, když desku obdržíte až po uhrazení faktury a obchod je tedy uzavřen.
Nenechal jsem se odbýt a podal řádnou reklamaci a to dne 27.11.2018
Následně byla ten den provedena inventůra, kde se zjistilo, že jim opravdu 40 cm desky nadbývá. Napsáno i v reklamační protokolu.
Ovšem dne 7.12 mi byla reklamace zamítnuta viz. citace v reklamační protokolu : Zákazník je povinnen si při převzetí zboží překontrolovat :rozměr, materiál a kvalitu. Pozdější reklamace nebude brán zřetel.
A to jsem ještě ten den byl paní z reklamačního oddělení nařknut z údajné manipulace s onou deskou.
Nevím co si o celé situaci myslet. Jestli má Uni Hobby potřebu se nezákoně obohacovat na zákaznících .
Zboží zakoupeno na pobočce Zlín
číslo artiklu : 8591391020273 filiálka : 441 transakce : 778046
Úhrada celé desky 2181
Částečně uskutečněná montáž za 2500kč
4 x cesta do Zlína po 72km
|
Tweet |