Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupením vozidla jsem za snížené viditelnosti zjistil závadu na osvětlení vozidla.Vozidlo jsem zakoupil v Mototechně Chomutov a po reklamaci této závady přestala firma stran závady se mnou komunikovat a pokud ano,neustále opakovali,že reklamace byla zamítnuta i přes potvrzení nefunkčnosti světel servisem.Na mé žádosti o zajištění opravy,případně proplacení faktury za opravu a písemné vyjádření k této závadě firma nereaguje.Vozidlo mělo být předváděcí,3roky staré,pak nemohlo být osvětlení v takovém stavu nebo a to je pravděpodobné,byly světlomety vyměnněné na jiné vozidlo.Firma ani po několikeré žádosti mi nehodlá dát písemné vyjádření.Měl jsem snahu toto nějak vyřešit,dohodnout nějaké řešení ale po prodeji vozidla firma nemá zájem ani po dobrém ani po zlém.Vozidlo by neprošlo TP a nesplňuje stav k provozu na pozemní komunikaci.
Renault Clio, SPZ 6AE 0774
Proplacení faktury za výměnu světlometů aby vyhovovali TP a zákonu o provozu motorových vozidel na pozemní komunikaci.
|
Tweet |