Společnost


Mototechna Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#28782Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2018, před 5 lety

Jan Demut

Znění stížnosti

Zakoupením vozidla jsem za snížené viditelnosti zjistil závadu na osvětlení vozidla.Vozidlo jsem zakoupil v Mototechně Chomutov a po reklamaci této závady přestala firma stran závady se mnou komunikovat a pokud ano,neustále opakovali,že reklamace byla zamítnuta i přes potvrzení nefunkčnosti světel servisem.Na mé žádosti o zajištění opravy,případně proplacení faktury za opravu a písemné vyjádření k této závadě firma nereaguje.Vozidlo mělo být předváděcí,3roky staré,pak nemohlo být osvětlení v takovém stavu nebo a to je pravděpodobné,byly světlomety vyměnněné na jiné vozidlo.Firma ani po několikeré žádosti mi nehodlá dát písemné vyjádření.Měl jsem snahu toto nějak vyřešit,dohodnout nějaké řešení ale po prodeji vozidla firma nemá zájem ani po dobrém ani po zlém.Vozidlo by neprošlo TP a nesplňuje stav k provozu na pozemní komunikaci.


Produkt

Renault Clio, SPZ 6AE 0774


Požadované řešení

Proplacení faktury za výměnu světlometů aby vyhovovali TP a zákonu o provozu motorových vozidel na pozemní komunikaci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému