Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28878Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2018, před 5 lety

Martin Seidl

Znění stížnosti

Vážení,

tímto bych chtěl podat stížnost na řidiče ***, který moji zásilku vyhodnotil jako neobjednanou a odeslal ji zpět odesílateli, a to chvilku poté, co se mu nepodařilo mě kontaktovat na telefonu. Navíc se pokusil zásilku doručit jen jednou a dovolat se pokusil také jen jednou! Tím mi způsobil komplikace a zbytečný stres z toho, jestli zásilka dojde do Vánoc.

Telefon, který jsem měl v tu chvíli zrovna vybitý, jsem nemohl zvednout, což je sice moje chyba, ale okamžitě po nabití jsem ho kontaktoval (volal v 16:47 a já jsem mu zpět volal cca po 20 minutách) a on ho měl vypnutý, ačkoliv zásilka měla být dodána v čase od 16:22-18:22. Dál už mě nekontaktoval a jednoduše poslal zásilku zpět odesílateli se zprávou "nebyla objednána".

Firma irajce idnes mi navíc potvrdila, že řidič úmyslně lhal a do formuláře vyplnil, že se pokoušel zásilku předat dvakrát, což je lež. Bylo to jen jednou, a to ve středu 12.12. v 16:47. Dál už se o nic nepokoušel, vypnul si mobil a zásilku odeslal zpět jako neobjednanou, aby s tím neměl starosti.

Tímto Vás žádám o prošetření věci a postih daného řidiče, protože jeho jednání považuji za trestuhodné a naprosto nespolehlivé. Jednoznačně neprospívá dobrému jménu Vaší společnosti, protože zřejmě nebudu jediný zklamaný zákazník a zřejmě tito zklamaní a naštvaní zákazníci nebudou o Vaší společnosti referovat v dobrém.

Věřím tedy, že Vám jde o dobré jméno a nezodpovědného zaměstnance povedete k odpovědnosti.


Produkt

Zásilka 06096417951


Požadované řešení

Vážení,

tímto bych chtěl podat stížnost na řidiče Podhorského, který moji zásilku vyhodnotil jako neobjednanou a odeslal ji zpět odesílateli, a to chvilku poté, co se mu nepodařilo mě kontaktovat na telefonu. Navíc se pokusil zásilku doručit jen jednou a dovolat se pokusil také jen jednou! Tím mi způsobil komplikace a zbytečný stres z toho, jestli zásilka dojde do Vánoc.

Telefon, který jsem měl v tu chvíli zrovna vybitý, jsem nemohl zvednout, což je sice moje chyba, ale okamžitě po nabití jsem ho kontaktoval (volal v 16:47 a já jsem mu zpět volal cca po 20 minutách) a on ho měl vypnutý, ačkoliv zásilka měla být dodána v čase od 16:22-18:22. Dál už mě nekontaktoval a jednoduše poslal zásilku zpět odesílateli se zprávou "nebyla objednána".

Firma irajce idnes mi navíc potvrdila, že řidič úmyslně lhal a do formuláře vyplnil, že se pokoušel zásilku předat dvakrát, což je lež. Bylo to jen jednou, a to ve středu 12.12. v 16:47. Dál už se o nic nepokoušel, vypnul si mobil a zásilku odeslal zpět jako neobjednanou, aby s tím neměl starosti.

Tímto Vás žádám o prošetření věci a postih daného řidiče, protože jeho jednání považuji za trestuhodné a naprosto nespolehlivé. Jednoznačně neprospívá dobrému jménu Vaší společnosti, protože zřejmě nebudu jediný zklamaný zákazník a zřejmě tito zklamaní a naštvaní zákazníci nebudou o Vaší společnosti referovat v dobrém.

Věřím tedy, že Vám jde o dobré jméno a nezodpovědného zaměstnance povedete k odpovědnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému