Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#2898Nekalé praktiky prodejců COMFORT ENERGY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2014, před 7 lety

Regina Nováková

Znění stížnosti

Dne 10.4.2014 mne doma navštívili obchodní zástupci Vaší společnosti,kteří vystupovali jako zástupci firmy E-ON,které jsem zákazníkem.Sdělili mi,že firma E-ON přechází zpět do českého vlastnictví a s ohledem na to dochází k uvolnění,resp.snížení tarifů za el.energii.Tímto klamavým jednáním mě uvedli v omyl,takže jsem jim poskytla k nahlédnutí mé poslední vyúčtování za elektřinu,přes mé výhrady,že uvedenou fakturu má firma E-ON k dispozici.Během rozhovoru si stihli uvedenou fakturu naskenovat,aniž bych k tomu poskytla souhlas.Současně jeden z nich vyplňoval formulář s mými údaji,po jehož zhlédnutí jsem zjistila,že se jedná o novou smlouvu na odběr el.energie s Vaší firmou.Po tomto zjištění jsem samozřejmě požádala,aby vymazali mé údaje,které neprávem získali- o uzavření nové smlouvy absolutně nemám zájem.Bohužel toto odmítli s tím,že to nejde.Požaduji písemné potvrzení o vymazání mých údajů z Vaší databáze,protože mám vážné obavy z možného zneužití v budoucnu./například uzavření nové smlouvy bez mého vědomí/.Chování Vašich prodejců překračuje meze dobrých mravů a čestného obchodního jednání/zjednodušeně podvod/.Mám k dispozici kontakt na jednoho z prodejců,kteří mě navštívili,takže v případě potřeby Vám jej sdělím.
Prosím o písemné vyjádření k celé události a potvrzení o vymazání mých údajů/včetně čísla odběr.místa atd/.V opačném případě se obrátím na svého právního zástupce a budu toto vymáhat dále.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti


Požadované řešení

Písemné potvrzení mého požadavku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2014 12:02, před 7 lety

V tomto případě doporučujeme zaslat písemně společnosti žádost o odstranění osobních údajů z databáze dle § 21 zákona o ochraně osobních údajů. V případě, že by se tak nestalo, doporučujeme podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů, který by mohl společnost za porušení tohoto zákona sankcionovat.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2014 16:14, před 7 lety

Dobrý den paní Nováková,

stížnost neobsahuje dostatek údajů pro dohledání Vašeho zákaznického čísla, na Váš požadavek tedy nelze adekvátně reagovat. Prosím o doplnění a obratem Vám zašleme bližší informace.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Monika Schneiderová

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 20:05, před 7 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu neposkytnutí potřebné součinnosti spotřebitelem.