Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29002Řidič zásilku automaticky odvezl do Parcel shopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2018, před 5 lety

Eva Novotná

Znění stížnosti

Č. zásilky 40757219142
Dobrý den, dnes ráno mi přišla sms, že mi bude doručován balík (dárek k Vánocům pro manžela) a kontakt na řidiče: 734111883. Okolo 13h mi byla doručena další sms, a to, že balíček byl převzat do místního Parcelshopu-Holice v Čechách.
Řidič nebyl schopný alespoň ze slušnosti zvednout telefon a zavolat mi, že před Vánoci prostě nestíhá, což se dá lidsky samozřejmě pochopit. Bydlím u hlavní, mohli jsme se na předání nějak domluvit.Jsem doma se dvěma malými dětmi a do Parcel shopu se s nimi nedostanu. Proč si teda to poštovné hradím, když stejně musím potom lítat po Parcel shopech?!
Avšak, jak říkám, stát se to může. Ale řidič měl zavolat a sdělit mi to, popř. se domluvit! Toto mi nepřijde od přepravní společnosti fér, proto tato stížnost. S pozdravem, Novotná


Požadované řešení

Pokárání řidiče.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému