Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes 18.12.2018 jsem omylem přes mobilní telefon klikl do jedné ikonky a strhla se mi platba za Premium badoo účet a to 1350Kč jelikož jsem to udělal nechtíc,napsal jsem jak píšou dle stránek na podporu badoo,kde jsem uvedl že chci platbu vrátit na můj účet a badoo premium účet chci neprodleně zrušit.Přikládám screen z konverzace,kde mi nějaká paní Zuzana M. odpověděla na můj dotaz že na toto vůbec nemám právo a že dle jejich smluvních podmínek nemám žádnou možnost vrácení peněz a že to tak mají ustanovené v jejich podmínkách.Já jsem si je pochopitelně ještě před tímto dotazem přečetl a jasně se v nich uvádí že pokud si člověk objedná jakoukoliv PREMIUM službu tak má možnost do 14 dnů podat žádost skrze zákaznické centrum jejich podpory a tato částka bude plně vrácena a premium účet bude zrušen.Prosím jak mám tedy postupovat když mají v podmínkách jasně psáno že to lze uplatnit ale tato nějaká paní mi píše že nikoliv?Přikládám veškeré důležité screeny z mailu.
Děkuji
Zpětná vazba, ID 52726095
Navrácení 1350 Kč zpět na můj účet,který jsem jim zaslal a zrušení premium účtu.
|
Tweet |