Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1970
Z toho za letošní rok:488
Stále v řešení:121
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 453 stížnostech.

#29033Zrušení předplatného a členství neoprávněne platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 8 měsíci

Pavel Ježek

Znění stížnosti

Dobrý den, zda se ze jsem naletel společnosti Be2 jako další v seznamu. Přes mobil jsem registroval na těchto stránkách a využil možnosti prvního měsíce zdarma. Pak mi portál přisel nezajímavy tak jsem to nechal. Po 2-3mesicich se mi strhla platba ve výši 2200 se společností jsme to řešil ok moje hloupost poslal jsem tedy řádně vyplněnou výpověď cca září a až do teď se společností řeším každý měsíc srážky z účtu v hodnotě 2200, i když mnou byla odeslána řádná výpověd stále se toto nepochopitelné platby strháváji.


Požadované řešení

Ujištění že výpověď byla přijata a že mé členství a předplatné je 100% ukoncene. Plus zrušení mého účtu na této adrese.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2018 07:08, před 8 měsíci

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2018 17:48, před 8 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.


Pavel Ježek

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.12.2018 10:03, před 8 měsíci

Dobrý den, kontaktoval jsem michal.hlavacek@be2.com a zkusím to dořešit, pokud se pak ani tak nestane. Prozatím děkuji

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 09:59, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Pavel Ježek

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.2.2019 22:49, před 6 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Nebýt Vas nevím kdy by ozvali díky