Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 7 |
Skutečně už nevím, jak komunikovat svůj podnět, respektive stížnost. Přestože jsem min. 2x vyplnila (a odeslala) kontaktní formulář Kaufland, moje stížnost zůstala bez reakce. Jde o to, že do domu (SVJ v Praze 10, Vršovice)je distribuována akční nabídka, přestože o ni nikdo nestojí. Letáky jsou umisťovány ve vestibulu na podlahu pod schránky. Již před několika týdny jsem tedy žádala, aby s distribucí přestali. Bez odpovědi.
Zkoušela jsem volat i na zákaznickou linku, ale ani tam pro jistotu nikdo nereaguje - buď odkážou na kontaktní formulář, nebo Vás nechají chvíli vyčkávat na to, až se Vás ujme operátor. Po pár minutách Vám ale stejně řeknou "nazdar", protože čekání na operátora by prý bylo příliš dlouhé. A tak hovor ukončí, aniž by si ověřili, zda chcete či nechcete to dlouhé čekání absolvovat. Chápu to samozřejmě tak, že žádného operátor neexistuje a výše popsanou metodu zřejmě považují za elegantní způsob, jak se volajícího zbavit.
Smutné.
za SVJ Slovinská 8, Praha 10
Ulrichová
nemáme zájem o distribuci letáků
Požaduji odpověď na mé stížnosti vznesené přes kontaktní formulář a hlavně, aby s okamžitou platností byla ukončena distribuce letáků do našeho domu. Vůbec nechápu, jak se distributor do domu dostává, protože klíč jsme určitě nikomu nedali.
|
Tweet |