Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:218
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#2913Nevyřízená reklamace včas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2014, před 10 lety

Kristýna Heberleinová

Znění stížnosti

Dobry den,
17.2.2014 jsem reklamovala boty v CCC obuv Plzen Plaza, po vice nez mesici jsem se sla informovat kde nastal problem, ze se mi stale nikdo neozval. Prodavacka rekla, ze mi byl zaslan informacni e-mail kdy byla reklamace vyrizena, proto jsem chtela videt potvrzeni o odeslani. Zjistli jsme, ze e-mail byl zaslan na jinou adresu, nez kterou jsem do protokolu uvedla. Odmitla jsem tedy reklamaci prevzit. Po dlouhe domluve jsem dostala kontakt na klientsky servis obchodu, abych se obratila na ne, nicmene tam mi regionalni manazerka napsala, ze vyrizeni reklamace je napsano na protokolu (je tam samozrejme datum prijeti reklamace a datum vyrizeni, tzn. 30 dnu od prijeti). Odpoved me rozhodne neuspokojila, proto jsem manazerce oponovala, ze me meli v tom pripade informovat, ze se mam zajimat sama, ale prodavacka me upozornila akorat na to, ze mi poslou e-mail, az bude vse vyrizeno. Regionalni manazerka se mnou po tomto e-mailu prestala komunikovat.
Obracim se proto na Vas s zadosti, jak muzu v cele zalezitosti dal postupovat, jestli mam vubec narok na odstoupeni od smlouvy, kdyz nebyla splnena povinnost informovat me o vyrizeni.

Predem velmi dekuji za odpoved, preji hezky den



Bc. Kristyna Heberleinova


Požadované řešení

Zadam vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému