Počet nahlášených stížností: | 218 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
17.2.2014 jsem reklamovala boty v CCC obuv Plzen Plaza, po vice nez mesici jsem se sla informovat kde nastal problem, ze se mi stale nikdo neozval. Prodavacka rekla, ze mi byl zaslan informacni e-mail kdy byla reklamace vyrizena, proto jsem chtela videt potvrzeni o odeslani. Zjistli jsme, ze e-mail byl zaslan na jinou adresu, nez kterou jsem do protokolu uvedla. Odmitla jsem tedy reklamaci prevzit. Po dlouhe domluve jsem dostala kontakt na klientsky servis obchodu, abych se obratila na ne, nicmene tam mi regionalni manazerka napsala, ze vyrizeni reklamace je napsano na protokolu (je tam samozrejme datum prijeti reklamace a datum vyrizeni, tzn. 30 dnu od prijeti). Odpoved me rozhodne neuspokojila, proto jsem manazerce oponovala, ze me meli v tom pripade informovat, ze se mam zajimat sama, ale prodavacka me upozornila akorat na to, ze mi poslou e-mail, az bude vse vyrizeno. Regionalni manazerka se mnou po tomto e-mailu prestala komunikovat.
Obracim se proto na Vas s zadosti, jak muzu v cele zalezitosti dal postupovat, jestli mam vubec narok na odstoupeni od smlouvy, kdyz nebyla splnena povinnost informovat me o vyrizeni.
Predem velmi dekuji za odpoved, preji hezky den
Bc. Kristyna Heberleinova
Zadam vraceni penez
|
Tweet |