Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2915Super rychlost České pošty vůči zákazníkovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2014, před 10 lety

Marcela Čivrná

Znění stížnosti

Dobrý den...jsem zákaznikem české pošty od podzimu roku 2013,kde mi pošta zařídila dohodu o podání poštovních zásilek na poštu...číslo 982507-1296 2013. Toto vlastně bylo zřízeno na základě mých větších denních podání u přepážek,kde jsem věčně blokovala zákazníky a vznikali velké nepříjemnosti. Nyní jsem ve fázi,kdy chodím opět k přepážce a to jen proto,že nemám natištěné štítky. Během měsíce ledna mi psala paní VŠETEČKOVÁ,že jako můj poradce končí. Od té doby se mi nikdo neozval,tím pádem jsem začala komunikovat s českou poštou v Žamberku. JIŽ 21.BŘEZNA jsem je upozornovala na to,že mi štítky docházejí a že je nutně objednat.Za tři dny po objednání mi to nedalo,tak jsem se znova byla dotazovat,zda jsou objednané,že mi nikdo nepotvrdil,že tomu tak je a ejhle,bylo mi předán nový kontakt na pana ZDRAŽILA. Tomu jsem tentýž den psala,zda by mi nemohl zjistit,zda jsou štítky objednané Pán mi napsal až za dva dny ,že ano.To bylo dne 28.3..Mezi tím,jsem opět navštívila poštu v Žamberku,tedy 12.4. a tázala se opět,jak to vypadá a tam mi bylo řečeno,že se pokouší volat panu Zdražilovy,aby to popohnal ve výrobně. No a největší gol,včera tedy po mém dalším dotazu tedy od 10.4,kdy jsem pánovi psala znova,že už tedy štítky nemám,mi napsal,že se pokouší volat do výrobny,což toto mi už řekli před pěti dny. No řeknu vám,ta rychlost pro zákazníka,který vám na poště nechává v průměru 16 tisíc měsíčně je fakt hodně smutné. Hází to tu jeden na druhého a pracují všichni opravdu hlavně velmi rychle. Zamyšlení nad doručovatelkama,které nám věčně nutí nějaké produkty,aby utržili pro poštu,člověk nechápe a na druhou stranu je zákazník,který poště vydělává a služba k pro něj opravdu luxusní. Jsem již po druhé velmi zklamaná tímto postupem a rychlostí.Takže vlastně od 22.3 do 15.4. není schopna pošta zařídit vytištění štítku pro zákazníka. Chápu,že na výtisk je dodání 20 dnů,ale nechápu,když to věděli,že to nejde popohnat .No když nejde,tak nejde.

Marcela Čivrná


Požadované řešení

POPRAVDĚ ANI NEVÍM CO NAPSAT,JSEM UŽ UNAVENÁ SE POŘÁD NĚKOHO DOTAZOVAT,KDYŽ VIDÍM TU RYCHLOST


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému