Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#29259Odmitnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 5 lety

Hanka Benešová

Znění stížnosti

Dobrý den měla jsem od společnosti T-mobile zakoupene ochrané sklo (diamantove) na mobil Huawei. Diamantove sklo po dvou dnech prasklo na jednom miste a na druhem se vytvořila dírka za kterou se zachytává obleceni hrozi riziko porezání. Dnes jsem byla v te stejne prodejne kde mi dva prodejci tvrdili ze na tyto ochrane skla se reklamace nevztahuje . Prijde mi divne na produkt který stal 5OO korun se nevztahuje reklamace navíc telefon jsem mela dva dny doma a nikde jsem s nim poradne nebyla.


Produkt

MyScreen Protector diamond glass edge pro Huawei p20 lite


Požadované řešení

Nejlepsi by bylo kdyby mi někdo doopravdy odpověděl jak to je s tou zárukou a po te by se tento problem dal resit nejlepší varianta by byla vrátit peníze a za ty bych si koupila jiny kryt uz rozhodne ne diamantovi ale třeba gelovy nebo celkove pouzdro bohužel tahle technologie me neoslovila .
Predem dekuji za odpověď a snad se dockam lepsi odpovedi jak v T-mobile kde se ke me nechovali zrovna nejlíp když jsem sla něco vracet na druhou stranu když si něco jdu koupit staraji se o me jako bych byla VIP zajimave .


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému