Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den měla jsem od společnosti T-mobile zakoupene ochrané sklo (diamantove) na mobil Huawei. Diamantove sklo po dvou dnech prasklo na jednom miste a na druhem se vytvořila dírka za kterou se zachytává obleceni hrozi riziko porezání. Dnes jsem byla v te stejne prodejne kde mi dva prodejci tvrdili ze na tyto ochrane skla se reklamace nevztahuje . Prijde mi divne na produkt který stal 5OO korun se nevztahuje reklamace navíc telefon jsem mela dva dny doma a nikde jsem s nim poradne nebyla.
MyScreen Protector diamond glass edge pro Huawei p20 lite
Nejlepsi by bylo kdyby mi někdo doopravdy odpověděl jak to je s tou zárukou a po te by se tento problem dal resit nejlepší varianta by byla vrátit peníze a za ty bych si koupila jiny kryt uz rozhodne ne diamantovi ale třeba gelovy nebo celkove pouzdro bohužel tahle technologie me neoslovila .
Predem dekuji za odpověď a snad se dockam lepsi odpovedi jak v T-mobile kde se ke me nechovali zrovna nejlíp když jsem sla něco vracet na druhou stranu když si něco jdu koupit staraji se o me jako bych byla VIP zajimave .
|
Tweet |