Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1548
Z toho za letošní rok:64
Stále v řešení:159
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 408 stížnostech.

#29297Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2018, před 26 dny

Zdeněk Hloupý

Znění stížnosti

Vážení, obracím se na Vás s problemem. Dne 25.12.2018 jsem se zaregistroval na seznamce be2.cz a rovnou zakoupil VIP učet. Nasledně jsem si přečetl recenze a zjistil,ze se jedná o podvod. Dnes jsem jim e-mailem zaslal odstoupení od smlouvy dle jejich všeobecných obchodních podminek s tím,že jsem i požádal o zrušení účtu na jejich stránkách a zaslal jsem jim nesouhlas s poskytováním mých údajů třetím osobam,ale mám obavu,aby mi dále nestrhavali peníze, případně aby mi nechodily dopisy vyděračské,pripadne exekucni. Můžete mi prosím poradit jak případně dál postupovat,pokud se mi neozvou do 5 dnů,jak deklarují? Děkuju za každou pomoc.
S pozdravem
Zdeněk Hloupý


Produkt

Seznamka Be2.cz


Požadované řešení

Zrušení premiového členství a deaktivace celého účtu na dané seznamce. Včetně os.údajů


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2018 23:45, před 26 dny

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. V souvislosti s výše uvedeným doporučujeme spotřebiteli, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.

Jelikož se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Evropské unii, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2018 15:20, před 24 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.


Zdeněk Hloupý

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.12.2018 16:33, před 24 dny

Hodnocení: