Společnost


M I S T I C spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2930Nekompletní zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2014, před 10 lety

Draha Teplá

Znění stížnosti

Dne 3.2. jsem objednala skříň v eshopu. Zboží dorazilo 7.3. PPL. tři krabice. Při otevření zjištěno, že chybí komplet kování a podstavec. Na eshopu jsem vypsala reklamační formulář, a telefonicky věc urgovala. Pan Edin Piralič, bohužel jiný kontakt jsem nenašla se pořád vymlouvá, jednou už zboží odeslal, podruhé ještě nepřijel kamion. Písemně odmítá komunikovat.


Produkt

Objednávka: Cena za uvedené zboží: 2 560,- Kč Doprava: 0,- Kč Doručení a platba: 40,- Kč Platba - dobírkou Celková cena s dopravou a platbou: 2 600,- Kč Poznámka k objednávce: Počet položek v košíku: 1 1. MILANO skříň 1K1P bez zrcadla - buk, třešeň - [třešeň[270503]][40x57x205]


Požadované řešení

Dodání chybějících částí(kování, podstavec), jinak nelze zkomletovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému