Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 99 stížnostech.

#29391Odmítnutí vrácení částky za zapáchající kuřecí řízky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2019, před 5 lety

Kateřina Urbánková

Znění stížnosti

dobrý den, dne 21.12.2018 jsem zakoupila dva balíčky kuřecích prsních řízků v akci na pobočce v Lhotecké ulici - Praha 4 - Modřany. Expirace byla 25.12.2018. 23.12.2018 jsem je šla zpracovat a po otevření jednoho balíčku jsem zjistila, že maso zapáchá. Dne 24.12.2018 jsme je jeli reklamovat, účtenku jsem bohužel neměla, ale na balíčku byly veškeré údaje a značka Kaufland. Nechtěli se s námi bavit s tím, že nemáme účtenku. Když jsme argumentovali, že účtenka být nemusí, zavolali řezníka, který k řízkům čichnul a sdělil, že nezapáchají. neměl pravdu, řízky zapáchaly. Bohužel nám nevzali nám ani ten nenačatý balíček.


Produkt

Kuřecí prsní řízky bez kůže - 3 kusy, výrobce: Drůbežářský závod Klatovy. akce 20.12.-24.12.2018 - datum spotřeby 25.12.2018, cena 56,40 + 86 Kč.


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz. Kuřecí řízky mám stále v mrazáku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému