Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2941Zamítnutí reklamace, číslo protokolu 101858 a vystupování paní vedoucí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2014, před 10 lety

Věra Křížová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 9.9.2013 jsem zakoupila v prodejně Hradec Králové - Rašínova třída 1669 rekreační obuv VICTORY pro syna s art.č. 1 713 249 1/42 v hodnotě 549 Kč. Syn je nosil od září do listopadu a od února do poloviny března.Jelikož jsem dlouhodobě nemocná,neměla jsem možnost uplatnit reklamaci dříve.Reklamovala jsem je tudíž dne 15.4.2014 ve stejné prodejně.Syn je prakticky nosil jen na dojíždění autobusem do školy 4,5 měsíce.Zjistila jsem na nich na levé botě prasklý svrchní materiál v oblasti malíčku a lehce znatelnou mřížku na došlap ve stélce.Syn používal gelové vložky značky GELAXY v hodnotě 199 Kč pro větší komfort a argument paní vedoucí při prodeji,že se méně opotřebí obuv.Vše potřebné jsme učinily a když je problém,tak paní vedoucí otočí všemi směry a je arogantní až sprostá.Takové chování by se nemělo trpět vůči zákazníkovi.Ze začátku mi začala vytýkat jak je obuv šíleně opotřebovaná,když jsem odpověděla že jen 4,5 měsíce na dojíždění autobusem,tak začala být arogantní,na ruce počítala měsíce od nákupu,chvíli váhala,přemýšlela a co udělala?Před očima mi začala boty lámat vší silou,vytrhla z pravé boty stélku až ji natrhla a v botě kde byla slabší podešev prorazila nehtem díru.Začala se mnou sepisovat reklamační protokol o zamítnutí,kde začala vypisovat vady:propadlé stélky,děravé podešve,prasklý vrchní materiál,rozlepené.Důvod zamítnutí nošeno přes závadu.Ohradila jsem se,že jí toto nepodepíši,když mi před zraky boty ničila až prakticky demolovala.Zvýšila na mě hlas a prohlásila,že nemá dostatek času abych to okamžitě podepsala.Zeptala jsem se,zda si mohu stěžovat a řekla mi,že mohu kdekoliv i na centrále.Podpis jsem sice provedla,ale nemohla jsem jinak,než napsat pod tlakem.Paní vedoucí souhlasila.Na závěr uvádím,že botám nebylo tolik,co jim je nyní.Paní vedoucí to nikdy nezapomenu.


Produkt

OBUV VICTORY 1 713 249 1/42


Požadované řešení

Jelikož bylo nejen zamítnuto,ale i drze se chováno,žádám o plnou náhradu a omluvu za urážky před ostatními zákazníky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému