Společnost


Sunnysoft s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#2943Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2014, před 10 lety

Ivana Šlajsová

Znění stížnosti

Dne 5.12.2013 jsem u společnosti zakoupila tablet Asus Nexus 7, 16GB. Jelikož přístroj přestal fungovat-konkrétně nešel zapnnout, jsem výrobek dne 19/3/2014 reklamovala. Dne 24/3/2014 jsem opravený výrobek převzala-v reklamačním protokolu byla uvedena závada-výměna vadné základní desky. Tablet však fungoval pouze jeden den a proto jsem ho dne 28/3/2014 znovu rekalmovala s požadavkem výměny za nový kus-tento můj požadavek byl uveden i v reklamačním protokolu.Dne 4.4.2014 mně společnost zaslala mail, že zboží je opravené zboží je přijato k vyzvednutí. Osobně jsem do prodejny zašla- Politických vězňů 14, Praha 1, opravený tablet nepřevzala a znovu zopakovala, že žádám výměnu za nový kus.Dne 8.4.jsem obdržela mail, s vyjádřením že nemám nárok na výměnu za nový kus. Uvadím kopii výjádření:

Dobry den,
Existuje zde vyvratitelna domnenka podle OZ § 616, ze tablet po zakoupeni fungoval bezvadne a popisovana vada se projevila az casem, resp. nebyla ihned reklamovana.
Z tohoto duvodu je reklamace resena opravou. Pokud zakaznik uplatnuje zakonny narok podle jineho vykladu zakona, prosim o jeho uvedeni. Aktualni problem uvadeny zakaznikem je jiny nez v prvni reklamace, tj. Tato vada v dobe prvni reklamace neexistovala.


Minulý týden jsem na společnost zaslala Předžalobní výzvu-formou doporučeného dopisu s dodejkou ( dle Vaší rady),kde jsem se odvolávala na paragraf 616 odst.3 Občanský zákoníku č.40/1964. Bohužel dodejka mně nebyla zpátky doručena, dopis si společnost nepřevzala a odhaduji, to ani nemá v úmyslu. Laskavě Vás tudíž žádám, zda byste mohli výše popsanou záležitost prošetřit.


Produkt

tablet Asus Nexus 7, Wi-Fi, 16 GB


Požadované řešení

výměna za nový kus nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému