Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.12.2013 jsem u společnosti zakoupila tablet Asus Nexus 7, 16GB. Jelikož přístroj přestal fungovat-konkrétně nešel zapnnout, jsem výrobek dne 19/3/2014 reklamovala. Dne 24/3/2014 jsem opravený výrobek převzala-v reklamačním protokolu byla uvedena závada-výměna vadné základní desky. Tablet však fungoval pouze jeden den a proto jsem ho dne 28/3/2014 znovu rekalmovala s požadavkem výměny za nový kus-tento můj požadavek byl uveden i v reklamačním protokolu.Dne 4.4.2014 mně společnost zaslala mail, že zboží je opravené zboží je přijato k vyzvednutí. Osobně jsem do prodejny zašla- Politických vězňů 14, Praha 1, opravený tablet nepřevzala a znovu zopakovala, že žádám výměnu za nový kus.Dne 8.4.jsem obdržela mail, s vyjádřením že nemám nárok na výměnu za nový kus. Uvadím kopii výjádření:
Dobry den,
Existuje zde vyvratitelna domnenka podle OZ § 616, ze tablet po zakoupeni fungoval bezvadne a popisovana vada se projevila az casem, resp. nebyla ihned reklamovana.
Z tohoto duvodu je reklamace resena opravou. Pokud zakaznik uplatnuje zakonny narok podle jineho vykladu zakona, prosim o jeho uvedeni. Aktualni problem uvadeny zakaznikem je jiny nez v prvni reklamace, tj. Tato vada v dobe prvni reklamace neexistovala.
Minulý týden jsem na společnost zaslala Předžalobní výzvu-formou doporučeného dopisu s dodejkou ( dle Vaší rady),kde jsem se odvolávala na paragraf 616 odst.3 Občanský zákoníku č.40/1964. Bohužel dodejka mně nebyla zpátky doručena, dopis si společnost nepřevzala a odhaduji, to ani nemá v úmyslu. Laskavě Vás tudíž žádám, zda byste mohli výše popsanou záležitost prošetřit.
tablet Asus Nexus 7, Wi-Fi, 16 GB
výměna za nový kus nebo vrácení peněz
|
Tweet |