Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1615
Z toho za letošní rok:130
Stále v řešení:150
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 420 stížnostech.

#29430Rušení premium účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před měsícem

Monika Podešvová

Znění stížnosti

Dobrý den . Chtěla bych zrušit premium účet a poté smazat účet na vaší seznamce . Bohužel jsem nedohledala jak premium účet zrušit . Následnou deaktivaci účtu sem našla a nejde to dokud mám ten premium účet . Pomohli by jste mi prosím?
Děkuji Podešvová


Požadované řešení

Zrušení Premium Účtu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 14:20, před měsícem

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2019 17:37, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2019 15:44, před 13 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Monika Podešvová

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.2.2019 21:25, před 13 dny

Hodnocení: