Počet nahlášených stížností: | 166 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
v září loňského roku jsem reklamovala telefon SONY ExperiaZ3+ (vodotěsný model) kvůli poruše dotykového displaye. Reklamaci bylo vyhověno a byla vyměněna základní deska. Včera (8. ledna) jsem telefon opláchla pod vodou a od té chvíle nefunguje dotykový display. Domnívám se, že k poruše došlo vlivem vody a tedy tím, že telefon po provedení opravy nebyl vodotěsný, protože před ní nebyl problém ani po ponoření do vody. Telefonu už ale bohužel vypršela záruka několik týdnů po provedení reklamace. Vztahuje se nějaká záruka i na opravu, provedenou v záruce? Myslím, že provedením opravy by neměly být porušeny základní vlastnosti výrobku - čili vodotěsnost.
Děkuji předem za odpověď
Sony Experia Z3+
Bezplatná oprava + přetěsnění
|
Tweet |