Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:166
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#29601Ztráta vodotěsnosti po záruční opravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 5 lety

renata zelerová

Znění stížnosti

v září loňského roku jsem reklamovala telefon SONY ExperiaZ3+ (vodotěsný model) kvůli poruše dotykového displaye. Reklamaci bylo vyhověno a byla vyměněna základní deska. Včera (8. ledna) jsem telefon opláchla pod vodou a od té chvíle nefunguje dotykový display. Domnívám se, že k poruše došlo vlivem vody a tedy tím, že telefon po provedení opravy nebyl vodotěsný, protože před ní nebyl problém ani po ponoření do vody. Telefonu už ale bohužel vypršela záruka několik týdnů po provedení reklamace. Vztahuje se nějaká záruka i na opravu, provedenou v záruce? Myslím, že provedením opravy by neměly být porušeny základní vlastnosti výrobku - čili vodotěsnost.

Děkuji předem za odpověď


Produkt

Sony Experia Z3+


Požadované řešení

Bezplatná oprava + přetěsnění


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému