Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:77
Z toho za letošní rok:40
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#29610Nedodaní zboží,žadná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před rokem

Martina Tichá

Znění stížnosti

Dobry den,objednala jsem si u Vas zboží,které bylo zaplaceno,částka 1200 kč. Zboží nepřišlo a komunikace s Váma je nulová!! Volala jsem Vám,žádna odezva a druhy den vypnuty telefon.Napsané 3 e-maily, žádná odpověd! Informovala jsem už Českou obchodní inspekci o Vašem podivném jednaní.Doufám,že do pátka bude nějaký impuls s Vaší strany,bez toho,aby se do toho příslušné orgány vložily. Martina Tichá


Produkt

Neprofesionální chování


Požadované řešení

Dodání zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 16:04, před rokem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2019 16:22, před rokem

Prosím paní Tichou,

by napsala číslo své objednávky, nebo jméno na které je objednávka vytvořena, Pod jejím jménem, jsme žádnou objednávku bohužel nenašla. Jakmile budu vědět víc, vyjádřím se a ráda sjednám nápravu. Gryc


Martina Tichá

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2019 10:04, před rokem

Dobry den,jmeno Martina Ticha/dorucovaci adresa Martin Marko....Neni problem poslat kopii platby s uctu,kde byla castka 1200kc strzena.Take neni problem preposlat e-maily,kde objednavku potvrzujete.Jsem rada,ze mate zajem situaci resit.Podivne je,ze na tel.nereagujete,kde bysme se mohly domluvit.Prosim brzkou odpoved.S pozdravem Ticha Martina

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2019 11:51, před rokem

Dobrý den, paní Tichá,

bohužel to byla naše chyba u Vší objednávky nebyla potvrzen platba. Nicméně jsme ji dle Vašich instrukcí dohledala a potvrdila přijetí- byl Vám zaslán informační email o přijetí Vaší platby. Zboží Vám bude odesláno v řádu několika dnů a v co nejkratším termínu. Přeji hezký den a omlouvám se za vzniklé komplikace. Gryc


Martina Tichá

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2019 21:21, před rokem

Dobry den,zbozi prislo....ale bohuzel jedno triko ma jiny napis... bohuzel je to darek.Cervene triko "jsem v pohode" mela byt s napisem pecovatelka.... chtela jsem se domluvit jak to udelame,aby to bylo v poradku.Ticha/dorucovaci adresa Martin Marko

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2019 18:13, před rokem

Dobrý den, určitě to nějak vyřešíme, máte pravdu, opravdu máte v objednávce Jsem v pohodě ošetřovatelka, to mě mrzí, do kdy potřebujete mít nejpozději zboží u sebe, obratem napravíme a pošleme správný potisk. Co se týká zaslaného trika, prosím odešlete nám ho zpět na naši adresu a přiložte mi do mailu info@sestryvakci.net kopii o zaplacení, poštovné Vám uhradím. Moc se omlouvám za chybu opravdu jsme přehlédla, že nápis má být Jsem v pohodě ošetřovatelka a ne sestřička. Moc mě chyba mrzí. Gryc

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 07:07, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Martina Tichá

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.3.2019 21:00, před rokem

Hodnocení: