Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dostala jsem koženou kabelku zakoupenou dne 24. 5. 2018 v prodejně Baťa 51100 Václavské náměstí 6 Praha 1. Po necelém půl roce "nošení", kdy do a z práce jezdím autem a kabelka je na sedačce, v práci je minimálně 8 hodin ve skříni a na nákupy kabelku nenosím, se začaly olupovat légy na uších a přešoupávat se kožené omotání. Kabelku jsem reklamovala 5. 12. 2018 v prodejně Baťa 51216 Palác Arkády Na Pankráci 86 Praha 4 a požadovala zrušení kupní smlouvy nebo nový výrobek. Dne 30. 12. 2018 jsem dostala mailovou zprávu o vyřízení reklamace se slevou ve výši 60% z kupní ceny a vyřízenou reklamaci si mám vyzvednout v prodejně, kde jsem reklamaci uplatnila. Kabelka byla za cenu 5499 Kč, při slevě 60% bude viditelně poškozený výrobek za 2200 Kč, což mi přijde neadekvátní. Kabelku si budu muset nechat za další částku opravit nebo nenosit a pořídit si jinou.
velurová kabelka značky FREDsBRUDER
zrušení kupní smlouvy nebo sleva minimálně 80%
|
Tweet |