Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:245
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#29669Velmi nebezpečný výrobek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 14 dny

Petr Gbelec

Znění stížnosti

Jsem po operaci páteře a tak jsem si před půl rokem v Penny zakoupil ohřívací láhev neboť mi bylo řečeno, že zahříváním jizvy se zvyšuje prokrvování a tím se zlepšuje hojení. Před měsícem jsem začal láhev používat. Včera 9.1. 2019 jsem si ji opět dal do postele kde již ležel můj čtyřletý syn. Asi po pěti minutách kdy jsme láhev měly mezi námi a nijak na ni netlačily náhle praskla a oba jsme se popálily.


Produkt

Ohřívací láhev


Požadované řešení

Žádám o prošetření aby se někomu nestal podobná hodně nepříjemná situace a odškodnění za vzniklé škody (cena zboží v záruce, matrace, peřiny a hlavně popálení dvou osob z nichž jedno bylo dítě a mělo z toho šok) ve výši 2 000 kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 07:40, před 13 dny

Dozorovým orgánem, který má kontrolovat, zda nejsou na trh uváděny nebezpečné výrobky je v České republice Česká obchodní inspekce (ČOI). Ta provádí šetření jak z vlastní iniciativy, tak na základě podnětů osob. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Pokud je zboží vadné, je vhodné uplatnit reklamaci. Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás prodávající o tom vyrozumí. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.