Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:230
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29670Nezastavení vlaku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 14 dny

Zdeňka Kalandrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 10.1.2019 jsem cestovala vlakem OS 4125, který vyjížděl z Brna ve 20:11 směr Veselí nad Moravou.Chtěla jsem vystoupit v Bohuslavicích u Kyjova a včas jsem dala strojvedoucímu příslušné znamení. Ten na něj však nereagoval a stanici projel, přitom i na informačním panelu ve vagonu bylo napsáno zastavíme. Průvodčí mi na moji otázku, proč vlak nezastavil, nebyl schopen dát žádnou odpověď. Způsobilo mi to velké komplikace při cestě domů.
Věřím, že budou učiněna taková opatření, aby se podobná situace neopakovala.
Zdeňka Kalandrová


Požadované řešení

Domluva\sankce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 07:26, před 13 dny

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.