Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:131
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29680Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2019, před 2 měsíci

Alžběta Dvořáková

Znění stížnosti

Od 3.1. mi leží zásilka na depu v Ústí nad Labem a nejsou schopni mi ji doručit. Urgovala jsem to odesílateli i Geisu. Odesílatel mi sdělil,že je moje zásilka na depu.Z Geisu došla odpověď,že tam mají problémy.Ale koho to zajímá.Za službu chtějí zaplatit,tak by ji také měli řádně doručit! Je to naposled,co jsem využila jejich doručovací služby.


Produkt

2x balík hoblin


Požadované řešení

Okamžité doručení mého objednaného zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 15:16, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 12:48, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.