Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#29707NESCHOPNOST DODANI KOMPLET KUCHYNE

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2019, před 12 dny

Veronika Novoměstská

Znění stížnosti

Zacatkem r. 2018 jsem si objednala kuchyn komplet i se spotrebicemi. Do leta jsem cekala nez mi vymeni rozbity sporak. Sklenenou vypln u dvirek samozrejme dodali take spatnou. Prijeli je vymenit, take v lete, ale opet dovezli spatne. Behem celeho lonskeho roku, nebyli schopni tuto jednoduchou vec dat doporadku, cekam do ted. Na email mi nikdo nereaguje. Naprosto nepochopitelne chovani.


Požadované řešení

Rychle vyrizeni!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2019 15:09, před 12 dny

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na odstranění vady.

Nevyřízením uplatněné reklamace ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud nebyla prokazatelně sjednána mezi stranami lhůta delší, se dopouští společnost přestupku. Spotřebitel má v takovém případě možnost podat podnět České obchodní inspekci k provedení kontroly.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.