Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#29730Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2019, před 5 lety

Karolína Michnová

Znění stížnosti

ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI !!!
Objednala jsem si zde nabíjecí trafo Samsung (2ks). Zboží došlo, nicméně po rozbalení jedno trafo vůbec nefungovalo (odzkoušeno více kabelů, více zásuvek). Pro řešení reklamace mi bylo mailem sděleno, že jim mám trafo poslat zpět na danou adresu. Po několika dnech se mi balík vrátil s poznámkou: ‘‘odmítl převzít‘‘. Následující komunikace již nebyla vůbec prozákaznická a bylo vidět, že se reklamaci či jinému řešení vyloženě vyhýbají. Po otázce, zda bych mohla dostat kontakt na někoho kompetentního, mi bylo sděleno, že na stránkách mají číslo na zákaznický servis a jiné mi nesdělí. Zatím nedořešeno. Pokud se nic ani nadále nevyřeší, budu kontaktovat ČOI a také postupovat k trestnímu oznámení.


Produkt

Nabíjecí trafo Samsung


Požadované řešení

Vyměnit nefunkční zboží a proplacení doposud vynaložených ušlých nákladů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému