Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#29742Žádná komunikace ze strany obchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 5 lety

Pavla Bečicová

Znění stížnosti

Dobrý den,10.1.2019 jsem si na vigoshopu objednala 3x slune Flapy + pojištění balíku. Cena slunete při koupi třech kusů byla 439,- a cena pojištění 25,- celkem to tedy mělo být 1342,- poslala jsem platbu přes platba24,takže se jednalo o okamžite zaplacení a poté jsem si všimla,že cena byla vyšší a to 1672,-. Volala jsem tedy na vigoshop,kde mi bylo řečeno že pán objednávku zruší a udělá novou a že o vrácení peněz si mám napsat na info@vigoshop.cz.Ještě ten den jsem jim psala a pak ještě jednou,ale odpověď do teď žádná. Pak se mi ozvala od nich paní,která dekovala za nákup a naspala,ze pokud potřebuji s čímkoli pomoct ať napíšu,tak jsem ji napsala a odpověď opět žádná. Dnes jsem vyplnila i formulář na vrácení peněz jen nevím podle čeho budou peníze vracet,když se do něj nezadavalo číslo objednávky. Číslo objednávky bylo :72833990. Nechápu proč obchod nekomunikuje a ani při první objednavce přes internet ani druhé přes operátora mi nepřišel žádný email s potvrzením objednávky. Naštěstí mám jako doklad potvrzení o platbě,jinak bych nevěděla ani to číslo objednávky.


Produkt

Zpívající slůně Flapy


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz ze zrušené objednávky a konečně nějakou komunikaci obchodu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému