Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2143
Z toho za letošní rok:406
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29749Čekání na balík domů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 8 měsíci

Josef Dvořáček

Znění stížnosti

Dobrý den již 2 dny (nepočítám víkend) čekám na balík v pátek mi došla sms s tím, že balíky nemohli být doručeny, že jsem nebyl zastižen. prosím vás jsem po operaci a celé dny jsem doma zavřený . jak je tedy možné, že jsem nebyl zastižen ? Rovnou mi došla sms a to se mi opravdu hrubě nelíbí. Nebudu tady za blbce !!!!!!!!!!!!


Produkt

dva balíky


Požadované řešení

Okamžité předání balíků a pásemná omluva !!!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 16:49, před 8 měsíci

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman