Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:228
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#29777Neoprávněné naúčtovaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 9 měsíci

Jakub Schneider

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl bych se zeptat. Při hraní hry Magic Kingdoms, jsem si pořizoval novou postavu za peníze, která měla stát 79 kč. SMSkou mi přišel potvrzovací kod, který jsem do hry vyplnil a po z jištění sem z jistil, že platba byla odeslaná 2 krát.


Produkt

honor dua l22


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2019 21:24, před 9 měsíci

Pokud společnost měla účtovat jednu službu a strhla dvojnásobnou částku, pak druhou platbu drží jako bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli, oč se obohatil.

Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.