Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29847Nevhodné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2019, před 5 lety

Lucie Pražáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 17.1.2019 mi máte doručovat zásilku. Pán napsal SMS abych se ozvala, že se domluvíme na čase. Na čase ani datumu doručení ale nebyl ochotný se domluvit. Volala jsem na vaši zákaznickou linkou. Po 20 minutách jsem se konečně dovolala. Byly slyšet hlasy povídání, smích a pak to někdo vypnul. Volala jsem znova. Po 5 minutách to zvedla paní, neochotná mi jakkoliv pomoci pokud nemám číslo zásilky - jak ho mám vědět když mi ho nikdo nikam neposlal?! Vaši zaměstnanci mají opravdu neprofesionální přístup. S ostatními dopravci nebyl problém nikdy se domluvit. Pánovi jsem nabídla ať zásilku doručí v příštím týdnu, kdy snad budu schopná někoho sehnat, to ale odmítl, že už to má naložené.

Pražáková


Požadované řešení

Být ochotni se domluvit na čase v odpoledních hodinách jako jiní přepravci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému