Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#29856Neustále vypadávající signál pro programy skylink

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2019, před 5 lety

Božena Svobodová

Znění stížnosti

Od začátku prosince dochází k častým výpadkům signálu a to i při minimální změně počasí. Nyní je to tak, že na chvilku (pár vteřin) signál "naskočí", a po pár vteřinách mizí, zas na moment naskočí atpod.V posledních 2 měsících je to přetrvávající problém.Když už náhodou některé programy jdou, tak jsou to ty cizojazyčné,tj zde všechny německé. Prosím, žádám nápravu, nebo sdělte jak lze zrušit smlouvu. Děkuji Svobodová Prácheň 185. Č.karty 10598879020.


Požadované řešení

Nechci si vyloženě postěžovat, váš produkt jsem si vybrala v dobré víře, že bude funkční, což není tak, jak by funkční být měl! Pokud nelze provést nápravu tak, aby vaše služba byla požadovaně funkční, pak prosím sdělte možnost vypovězení této služby. Děkuji Svobodová.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému