| Počet nahlášených stížností: | 124 | 
| Z toho za letošní rok: | 0 | 
| Stále v řešení: | 0 | 

					Dobrý deň
 Dňa 12.01.2019 som si objednal výrobok MuscleUp patches.
Objednal som zvýhodnený balík 2 + 1 v cene 98,00Eur, na tri mesiace.
Doručený bol balík iba na jeden mesiac. Z tohto dôvodu Vás žiadam o zaslanie ostatných výrobkov. Ďakujem 
Prajem pekný deň
				
Produkt MuscleUp patched sada 2+1 zvýhodnená cena 98.-Eur
Dodanie zvyšných dvoch balení
|  | Tweet | 
 Vyjádření dTestu
							Vyjádření dTestu
					  Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. 
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
 Vyjádření dTestu
							Vyjádření dTestu
					  Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. 
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.