Společnost


DASI s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#29874Nevrácení peněz po odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2019, před 2 lety

Václav Novák

Znění stížnosti

Objednal jsem si na e-shopu sportovní náramek u kterého v popisu bylo uvedeno že umí změřit tepovou frekvenci po rozbalení jsem zjistil že náramek tuto funkci nemá.Tak jsem ihned ten den po doručení 13.12.2018 poslal mailem oznámení o odstoupení kupní smlouvy a 14.12.2018 jsem poslal balík Českou poštou zpět na adresu Dasi s.r.o.(Sunnyshop.cz),tam údajně nebyl doručen, tak se mi vrátil zpět,hned ten den jsem ho poslal znovu a ten byl již doručen 8.1.2019.Firma Dasi s.r.o.(Sunnyshop.cz)8.1.2019 mi poslala Opravný daňový doklad pouze na náramek bez poštovného, které jsem jim zaplatil bankovním převodem na základě smlouvy.Po upozornění na tuto skutečnost 8.1.2019 přestala firma Dasi s.r.o.(Sunnyshop.cz) komunikovat.


Produkt

Honor Band 4 Red


Požadované řešení

Vrátit peníze včetně poštovného, které jsem jim poslal bankovním převodem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 09:22, před 2 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě kupní smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem ale nepatří osobní odběr zboží).

Pokud by prodávající spotřebitele neupozornil na jeho zákonnou povinnost nést náklady na vrácení zboží zpět k podnikateli (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží spotřebitel), může spotřebitel navíc v souladu s § 1832 odst. 3 občanského zákoníku žádat náhradu těchto nákladů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 06:19, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.