Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Chci podat stížnost na poštu Cirkvice.Dne 18.1.2019 mě přítel poslal přes službu poste restante peněžní částku, abych měla ještě týž den hotovost u nás na poště Třebíč 4 k vyzvednutí. Tato služba mu byla zpoplatněna a já jsem několikrát za den se byla na poště ptát, jestli už mám penize k vyzvednutí,ale neměla. Chyba byla v tom, že pracovnice pošty Cirkvice přijala tuto službu poste restante i přesto, že věděla, že tamní pošta funguje pouze do 12h a není tak možno hlásit protější poště (Třebíč) v odpoledních hodinách.O víkendu je pak zavřeno, takže toto hlášení nechala až na pondělí, což mi způsobilo značné problémy,protože tyto peníze jsem měla již v pátek 18.1.použít na zaplacení, jinak budu platit podstatně více, proto jsme chtěli také využít poslání službou poste restante, protože platba přes účet udělat v této době nešla.
Poste restante zaslání částky 1700 Kč z pošty Cirkvice na poštu Třebíč 4 na jméno Renáta HOLOMKOVÁ
Za toto pochybení ze strany pracovnice pošty Cirkvice,která když věděla, že zásilku nenahlásí poště Třebíč, když posta Cirkvice v pátek odpoledne nefunguje,takže měla upozornit na tuto skutečnost a odeslat zákazníka na jinou poštu,navrhuji odškodnění mimosoudní cestou ve výši 4 tisíce Kč,což je částka, která mi kvůli pochybení pracovnice byla naučtována navíc. Prosím o brzké vyrozumění.
|
Tweet |