Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29920Reklamace služby Poste restante

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2019, před 5 lety

Renáta Holomková

Znění stížnosti

Dobrý den.Chci podat stížnost na poštu Cirkvice.Dne 18.1.2019 mě přítel poslal přes službu poste restante peněžní částku, abych měla ještě týž den hotovost u nás na poště Třebíč 4 k vyzvednutí. Tato služba mu byla zpoplatněna a já jsem několikrát za den se byla na poště ptát, jestli už mám penize k vyzvednutí,ale neměla. Chyba byla v tom, že pracovnice pošty Cirkvice přijala tuto službu poste restante i přesto, že věděla, že tamní pošta funguje pouze do 12h a není tak možno hlásit protější poště (Třebíč) v odpoledních hodinách.O víkendu je pak zavřeno, takže toto hlášení nechala až na pondělí, což mi způsobilo značné problémy,protože tyto peníze jsem měla již v pátek 18.1.použít na zaplacení, jinak budu platit podstatně více, proto jsme chtěli také využít poslání službou poste restante, protože platba přes účet udělat v této době nešla.


Produkt

Poste restante zaslání částky 1700 Kč z pošty Cirkvice na poštu Třebíč 4 na jméno Renáta HOLOMKOVÁ


Požadované řešení

Za toto pochybení ze strany pracovnice pošty Cirkvice,která když věděla, že zásilku nenahlásí poště Třebíč, když posta Cirkvice v pátek odpoledne nefunguje,takže měla upozornit na tuto skutečnost a odeslat zákazníka na jinou poštu,navrhuji odškodnění mimosoudní cestou ve výši 4 tisíce Kč,což je částka, která mi kvůli pochybení pracovnice byla naučtována navíc. Prosím o brzké vyrozumění.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému