Společnost


cheep flight logistics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29922Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2019, před 5 lety

Kai Köhlerů

Znění stížnosti

17.11 jsem objednával ze stránky zboží (zlatý shuriken spinner), které údajně měli na skladě, s dodáním 15-38 dní, platil jsem online. Několikrát jsem je od té doby snažil kontaktovat, ozvali se mi pouze v chatu na stránkách, kde mne odkázali na email účtárny i samotného e-shopu, na email se však nikdo neozval. Nevím tedy co dále dělat. Zboží měl být dárek k vánocům, od toho jsem již upustil a nyní je to více než uvedených 38 dní - stále žádný kontakt, stále žádné zboží.


Produkt

http://prodeti-eshop.cz/katalog/popularni-spinner-ninja-model-1-postovne-zdarma-5-sleva-2084.html


Požadované řešení

Řešením bych si představoval konečné doručení produktu, za který jsem již zaplatil, či přímé vrácení peněz na účet - obojí s omluvou za neprofesionální chování a jednání. Upřednostnil bych zaslání požadovaného zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému