Počet nahlášených stížností: | 186 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.11 jsem objednával ze stránky zboží (zlatý shuriken spinner), které údajně měli na skladě, s dodáním 15-38 dní, platil jsem online. Několikrát jsem je od té doby snažil kontaktovat, ozvali se mi pouze v chatu na stránkách, kde mne odkázali na email účtárny i samotného e-shopu, na email se však nikdo neozval. Nevím tedy co dále dělat. Zboží měl být dárek k vánocům, od toho jsem již upustil a nyní je to více než uvedených 38 dní - stále žádný kontakt, stále žádné zboží.
http://prodeti-eshop.cz/katalog/popularni-spinner-ninja-model-1-postovne-zdarma-5-sleva-2084.html
Řešením bych si představoval konečné doručení produktu, za který jsem již zaplatil, či přímé vrácení peněz na účet - obojí s omluvou za neprofesionální chování a jednání. Upřednostnil bych zaslání požadovaného zboží.
|
Tweet |