Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1197
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29924Neoprávné odeslání zásilky zpět odesílateli do Německa

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2019, před 5 lety

Pavlína Cahynová

Znění stížnosti

Dobrý den, potřebuji vyřešit tento problém, který řeším již od minulého týdne se zákaznickou linkou (info@ppl.cz). Dne 2.1. mi zaslala společnost Once So Real z Německa balíček pod číslem: 711038330236 (přes společnost DHL, u PPL pod číslem: 22001538730). V informacích o zásilce jsem se dočetla, že příjemce zásilku odmítl a byla tudíž vrácena zpět odesílateli do Německa. 2x jsem telefonovala na zákaznickou linku PPL, kde mi bylo řečeno ale něco jiného, že společnost DHL neposkytuje úplnou adresu další straně, z důvodu GDPR /ochrana osobních údajů/, tudíž u mne ani nikdo zvonit nemohl, protože PPL neměla jméno ulice, nemohla ani zaslat SMS, protože tyto údaje od DHL neobdržela, tudíž jsem ani o zásilce vědět nemohla. PPL neměla mé kompletní údaje (pouze jméno a PSČ)i když z Německa mi odesílatel potvrdil, že veškeré mé kontaktní údaje DHL při odeslání zásilky poskytl. Dle slov PPL v telefonátech, jsem se o zásilku sama nepřihlásila, podotýkám, že jsem ani nevěděla, že je v parcelshopu PPL, tak byla odeslána zpět odesílateli do Německa. Nyní je zásilka opět v Německu, já zaplatila 24 Euro za poštovné a nemám ani zásilku, ani peníze, protože odesílatel si přečetl informace zobrazené u zásilky a tam bylo, že jsem zásilku odmítla. Pro opětovné odeslání balíku, chce po mě odesílatel dalších 24 Euro a já nemám jistotu, že se tento problém nebude opakovat, a proč bych také měla platit další poštovné, když zásilka už měla být dávno dodána? PPL má z minulého týdne dvě písemné stížnosti a dvě telefonické, kde se hovor nahrává. Do formuláře o sledování zásilky píší nepravdy, že jsem zásilku odmítla, že jsem nekontaktní apod. Přitom do telefonu mi 2 slečny sdělily (ve čtvrtek 17.1.2019 a v pátek 18.1.2019), že mě PPL nemohla kontaktovat, z důvodu toho, že nemá od DHL kompletní údaje? Prosím společnost PPL o zaslání řešení tohoto problému a návrh kompenzace.


Produkt

číslo zásilky 22001538730


Požadované řešení

Prosím PPL či DHL o vyjádření k tomuto problému a návrh řešení / kompenzace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému